Different photoshoot, for sure !!

Kvällen spårade ur som vanligt när systrarna Larsson träffas.. Lina plockade fram sitt smink och sedan använde hon mitt ansikte som en målarduk i stort sett.. Jag blev sminkad i 1,5 timme och jag fick inte kolla mig i spegeln under några omstädningheter. När Lina kände sig nöjd med smink (och hår) så fick det bli photoshoot.. Fortfarande ovetandes om hur jag såg ut i ansiktet.. "Låtsas att du är en elak ödla" fick jag som direktiv! Jaha, okej? Och dom bilderna håller vi för oss själva, hahah.. Men några bilder kan jag dela med mig av, det var faktiskt en riktigt rolig grej :D Imorgon är det Linas tur att bli sminkad och fotad av mig HELT ovetande om hur hon ser ut ;)












Nu är jag nyduschad och ska bara borsta tänderna så ska vi krypa ner i dubbelsängen och sussa :)

GOOD NIGHT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0