Lediga dagar

Både igår och idag är jag ledig från jobbet :) Igår (måndag) steg jag upp ganska tidigt för jag skulle passa på att sola så mycket som möjligt. Himla skönt att bara ligga i solen och njuta hela dagen och även grilla. Jag skulle kunna äta baconinlindad sparris VARJE dag tills jag dör.. Det är så fruktansvärt gott !!


Framåt kvällen kände jag vilket förjävla kasst humör jag var på. Så jag fick mamma att skjutsa mig runt halva Åmål bara för att köpa en glassort jag var sugen på.. Och jag gick inte in i affärerna själv inte, nejnej.. Jag kände mig "SÅ JÄVLA SLETEN OCH FUUL" så mamma fick så snällt göra det åt mig. När mamma äntligen hade hittat rätt glass så sa hon "Kör upp den jävla glassen i röven du". Hahaha, förlåt mamma för att jag är hemsk ibland!


Eftersom jag är ledig även idag så ska jag snart knalla upp till mamma och pappa för en slappardag utan dess like :)

HA EN BRA TISDAG ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0