BÄSTA HELGEN!

I fredags åkte vi till Grebbestad! Kan inte ens beskriva med ord hur fantastisk kvällen/natten var !! RMK & Kompaniett var bandet som spela och dom var och är bäst i världen.. Riktigt, riktigt bra var det! Sen drog vi till Terrassen där vi fortsätte att festa. Och att få hänga och dansa med killarna i bandet fick våra fangirls-hjärtan att klappa lite extra ;D Vi var hemma 06.00 på lördagsmorgon och jag skulle upp och jobba. Men efter 3h sömn så skutta jag upp och svävade på små rosa moln hela dagen :) TACK Grebbestad och underbara RMK & Kompaniett!


I lördags var jag även barnvakt till lilla Tilde :) Så himla snäll och go var hon så det gick toppenbra!


På kvällen blev det utgång :) Drog till Seaside och skakade rumpa och efterfesten blev på Örnäs i en stuga med några killar som inte var härifrån :) BRA KVÄLL!


Igår (söndag) blev det grill och kubb med familjen. Jättemysigt och härligt att träffa alla :)


Nu blir jag alldeles strax upphämtad av familjen Bergkvist/Larsson för en dag ute på sjön :)

GÅ MOT RÖTT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0