Fredagsmys

Idag lät vi vinet vara och satsade istället på ett riktigt bullkalas :) Emelie hade med sig bullar, Manuela hade med sig kaffe och mjök, jag hade med mig kladdkaka och grädde och Charlin stod för husrum och film! En myyycket mysig och bra fredagskväll :) Kollade på Project X och vi var alla helt slut efter filmen.. Kände en gnutta bakfylla och ångest :D Men satan vilken bra och rolig film !


Cyklade hem i det fantastiska vädret....... Herre jävlar va det regnar! Jag såg ut som the grudge som hade badat.. Men men, "lite" vatten gör väl inget? Jag är torr nu och ska alldeles strax krypa ner i sängen :) Imorgon blir det jobb 10.30-14.00 och sedan tar jag tåget till Karlstad hem till min älskade syster :)))

SOV GOTT SÖTNOSAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0