Tja tja bloggen!

Idag är det nästan exakt två månader sen jag skrev här. Det går verkligen upp och ner det här med bloggen :P Men nu är jag sugen på att börja dokumentera i mitt mycket intressanta liv igen och jag är säker på att mina fans jublar av glädje! RIGHT? ;)

Nåja.. Har tagit tag i träningenriktigt nu, skaffat mig ett gåband och har precis avklarat 45 minuter. Nu blir det en härlig dusch, havregrynsgröt till frukost och sedan jobb på Intersport 11-18 :)

Hoppas ni är lika pigga och glada på detta som mig för nu kör vi!


VÄLKOMNA TILLBAKA ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Även du är välkommen tillbaka <3

2012-06-28 @ 09:24:52
Postat av: gunnar

bra millan =)

2012-06-28 @ 11:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0