Saturday

Mysig fredagskväll igår med mina fina föräldrar :) Åt hemmagjorda langos, kikade på Let´s Dance och bara tog det väldigt, väldigt lugnt :) SKÖNT! Ett konstaterande är ju iallafall att Anton Hysén är en riktig mumsbit ;P




Let´s Dances charmtroll!

Just nu är jag hemma hos mor och far.. Ska göra mig lite tjusig här nu för kl 16.00 blir det kalas för min bror Thomas och hans fina Paola :) De fyllde i början av mars men det var denna helgen som passade bäst för dom flesta :) Bara min älskade syster som fattas! Men hon och Jocke kommer förhoppningsvis hit imorgon istället :)

Vad händer ikväll då mina kära besökare?

CIAO ♥


Kommentarer
Postat av: Sis

Den älskade systern ska umgås med sina små hjäryan och imorrn med ännu fler ;) Ha en trevlig kväll!! Puuuuuuss <3 <3

2012-03-31 @ 17:15:51
URL: http://liinasliv.blogg.se/
Postat av: Sis

*hjärtan :-D!!!

2012-03-31 @ 17:16:42
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0